Dag 4: Cloudforest & Little India

30 december 2019 - Singapore, Singapore

Vandaag nemen we de Hop-on hop-off bus om wat meer van de stad te zien. We rijden de halve stad rond en stappen uit bij het panoramadeck van het Marina Bay Sands hotel. Vanaf de 57-ste verdieping hebben we een prachtig uitzicht naar alle kanten. Op zee liggen honderden schepen te wachten om de haven in te mogen en op het meer ligt het vuurwerk al klaar voor morgenavond.

Vervolgens lopen we naar de glazen koepel waarin men een cloudforest heeft nagemaakt.  Verrassend is het hier aangenaam koel en we genieten van de mooie planten en bloemen.

Na de lunch pakken we de bus weer en stappen uit bij Little India. Veel leuke winkeltjes met weinig zinvolle producten. Terug bij de bushalte helpt Renata een oudere Chinese meneer naar de juiste bus. Hij kan de nummers niet meer zien. Vanavond niet de stad in maar eten bij een food center waar de lokale bevolking eet.

1. Frank:
    30 december 2019
    Ziet er allemaal weer top uit, buurtjes. Goeie jaarwisseling daar en goeie reis naar het volgende land.
  2. Leny van Eijk:
    30 december 2019
    het verzorgende blijft altijd hè Renata? Een hele fijne jaarwisseling en een gezond 2020 met heel veel reisplezier.
  3. Ruud Kuling:
    31 december 2019
    Het is nu 17:00 uur. En dan moeten wij nog zeven uur wachten met die champagnefles 🍾🥂. Boffen jullie even.
    Gelukkig nieuwjaar 🥳.
    Selamat tahun baru 🥳.