Dag 22: Kaapstad deel 3

31 maart 2018 - Cape Town, Zuid-Afrika

Half zeven op het strand, 26 km. De Tafelberg met wolkenkleed continu op de achtergrond. Ik loop tot Bloubergstrand over het strand en via een mooi fietspad langs de kust weer terug. De dames zitten in de zon op me te wachten.

We laten ons per taxi naar de kabelbaan naar de Tafelberg brengen. Hier zijn we helaas niet de enige maar ja we zijn hier maar een keer dus we trotseren de wachtrij van ruim een uur. Als haringen in een ton met 65 man in de gondel naar boven. In de wachtrij was het uitzicht op Kaapstad al mooi maar boven is het uitzicht geweldig. Aan de voorkant uitzicht over de stad, aan de zijkant over de oceaan en Campsbay en aan de achterkant over het hele schieteiland tot aan Kaap de Goede Hoop. Een wolk glijdt onder ons over het achterland richting de Tafelberg. Omlaag is weer een uur wachten in de zon dus we worden lekker rood.

Met de bus weer verder langs de kust naar Waterfront voor nog een boottochtje door de haven. Duizenden aalscholvers vliegen op als we langs varen. Visje eten en de laatste dag in Kaapstad is voorbij.

Morgen gaan we weer op pad. Eerst naar Kaap de Goede Hoop en dan door naar het vliegveld.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Angelina Kraaijenoord:
    Zucht....prachtige foto's weer!!
    Geniet van de laatste dag en goede reis naar huis!✈
  2. Johan en José:
    1 april 2018
    Geniet morgen nog ff en een goede vlucht naar huis
    En we hebben genoten van je reis verslag en foto s
  3. Frank:
    Goede terugreis!